SLASH(Soul Hudson) Biography

 
El Mundo De La Musica
بخون وقتی که خوندن معصیت داره. بخون با من، بیا تا من... نگو دیره
Acerca De Weblog


ROCK IS NOT DEAD
Novísmo Sujetos
Escritor
برچسب:, :: :: Escritor : RockStar

 نام: Soul Hudson 

سبك نوازندگي:  Blues , Hard Rock  
نوع گيتارهاي مورد استفاده:
 Memphis Les Paul , Jackson Firebird , Charvel , Rich Mockingbird , Gibson , Guild Guitars 
گيتار مورد علاقه : Gibson 
آمپلي فاير مورد استفاده: Marshall 
دستگاه افكت هاي مورد استفاده : M.X.R.10 , Dunlop Rackmount ,
Heil Talkbox , Boss DD-3 Digital Delay, Yamaha SPX 900
دستگاه افكت مورد علاقه : Nady 950-GT Wireless System 
نوع سيم مورد استفاده: Ernie Ball


Slash  در 23 جولاي 1965 در ناحيه Hampstead  در لندن به دنيا مي آيد . مادرش يك سياهپوست آمريكايي و پدرش يك سفيد پوست بود هر دوي آنها در زمينه هنري فعاليت مي كردند .مادرش طراح لباس در تاتر و پدرش تهيه كننده كارهاي هنري در ضبط آلبوم هاي موسيقي بود . Joni Mitchell و Neil YoungوDavid Bowie   از مشتريان معروف او بودند .
Slash   در سن 11 سالگي به همراه مادرش به آمريكا مي رود و بعد از مدتي پدرش نيز به آنها مي پيوندد . در آن زمان اسلش با محيط جديدش مشكل داشت و به خاطر موهاي بلندش و نوع شلوار جين و تي شرت هايش يك بچه ي ناهنجار به حساب ميامد و صولا رفتار او چه در خانه و چه در مدرسه با قواعد و مقررات ديگران همخواني نداشت و به عنوان يك  bohemianشناخته شده بود. بعد از مدتي پدر به بقيه ي خوانواده پيوست و اسلش بيشتر از قبل در محاصره دوستان  هنرمند پدر و مادر خودش قرار گرفت. 
اسلش با موسيقي دان ها بيشتر معاشرت ميكرد و زندگي انان برايش جالب تر مي نمود و افرادي چونJoni Mitchell‚ David Geffen, David Bowie, Ron Wood و Iggy Popتاثير زيادي به علاقه مند تر شدن اسلش به موسيقي شدند اما او هنوز ياد گرفتن هيچ سازي را شروع نكرده بود.
Slash مي گويد :چنين محيطي او را براي ورود به عرصه موسيقي مصمم تر كرد در اواسط سال 1970 والدينش از هم جدا مي شوند و Slashبه مادربزرگش سپرده مي شود . در همين ايام او جذب يك گروه دوچرخه سواري كراس به نام BMX  مي شود و به سرعت در اين رشته پيشرفت مي كند طوري كه ديگر كسي از پيروزي هاي او تعجب نمي كرد . او در اين گروه به يك حرفه اي تبديل مي شود و جوايز و پول هاي زيادي دريافت مي كند در دوران دبيرستان در سن 15 سالگي مادربزرگش يك گيتار اكوستيك به او هديه مي دهد .
اگرچه آن گيتار فقط يک سيم داشت ولي او توانست ياد بگيرد چطور با آن بنوازد . اوايل تحت تاثير سبك موسيقي افراد و گروه هايي نظير Led Zip , Eric Clapton , The Rolling Stone , Aerosmith , jimi Hendrix , Jeff Beck , Neil Youngقرارمي گيرد.
او از آلبوم  راك  Aerosmith تقدير مي كند كه باعث مي شود زندگيش تغيير كند .و خودش گفته است كه البوم ROCKS از Aerosmith   تاثير زيادي در ادامه ي زندگي او داشته است. 
روزي ۱۲ ساعت با گيتار قراضه اش ور می رفت و تقريبا ديگه مدرسه نمي رفت و در كلاس يازدهم از مدرسه اخراج شد و از ان به بعد او زندگي جديدش را در اجتماع پر سر و صداي راك اغاز كرد. سپس به پاريس مي رود وJeff Beck و Joe Perry را ملاقات مي كند و چيزهايي از آنها ياد مي گيرد .و بعد از آن با بسياري از گروهها ي موسيقي همكاري مي كند مانند :
Lenny Kravitz , Paul Rogers , Iggy Pop, Michael Jackson , Brian May
اما جرقه ي اصلي تشكيلGNR وقتي زده شد كه اسلش با  Steven Adler تشكيل دهنده ي گروه Road Crew ملاقات كرد كه دنبال يك خواننده ميگشت و او در همان جلسهIzzy Stradlin را به اسلش معرفي كرد. 
Izzy يك نوار با صدا ي W. Axl Rose  براي اسلش گذاشت و اسلش Axl را گير آورد و خواست كه او را ازIzzy جدا كند و به گروه خودش ببرد اما دوستيIzzy وAxl قوي تر از اين حرف ها بود و اسلش بيسيست خود را به نام Duff McKaganپيدا كرد و به گروه خودش برد و بعد از ان انقدر تغييرات و جابجايي در گروه اسلش وAxIاتفاق افتاد تا دو طرف به تشكيل يك گروه مشترك به نام Guns N'Roses  رضايت دادند . 
اسلش با حضور در اين گروه شناخته شد و با ترك اين گروه تقريبا گم شد. وقتي به گانز امد سبك جديدي در نحوه ي در اوردن صداي گيتار به وجود اورد و به عنوان يكي از ليد گيتاريست هاي بزرگ و مطرح تاريخ موسيقي شناخته شد. 
بعد از ترك گانز گروه  SLASH's Snakepit را درست كرد كه با اين گروه فقط يك البوم بيرون داد با عنوان IT'S FIVE O'CLOCK SOMEWHERE  كه اصلا سبك گيتار زدنش با تمام كارهاي ديگه اش متفاوت بود و بيشتر طرفدارانش را دلسرد كرد! 
اعضاي اين گروه عبارتند از:Matt Sorum, Gilby Clarke, Mike Inez, Eric Dover و Slash 
. بعد از البوم مذكور او قول داد كه  Snakepit دوباره باز خواهد گشتدر سال 1996 اختلافي بينSlash و Axl در مورد سبك موسيقي گروه به وجود مي آيد كه باعث مي شودSlash از گروه جدا شود .هنگامي كه Slash گروه GNR را ترك كرد بسياري از هواداران وي و مطبوعات اعلام كردند : 
او با اين همه استعداد چكار خواهد كرد ! ابتدا آنها فكرمي كردند كه اين دو , دوباره با هم همكاري خواهند كرد , وليSlash  اعلام كرد : هر زمان كهAxlبه موسيقيRock بازگردد , حاضر است دوباره با هم همكاري كنند . وي سپس تصميم مي گيرد گروهي جديد تشكيل دهد .
اين گروه Slash's snakepit نام گرفت . و اولين آلبوم گروه را به نام It's Five o'clock somewhere را بيرون داد اسلش هنوز چشم اميدي به گانز و اكسل داشت.مشكل فقط تفاوت ديدگاه انان در مورد گانز بود. گانز براي اسلش يك گروه راك بود در صورتي كه اكسل گانز را به سوي يك گروه با سبك techno/industrialمي برد .
اسلش در مصاحبه اي عنوان كرده كه اگر گانز بخواهد البومي به سبك راك درست كند او حاضر است با گانز همكاري  كند . همچنين گفته كهSnakepit  گروه من است و من به اين گروه تعلق دارم وحاظر نيستم با گروهي به نام Guns N'Roses روي صحنه بروم. 
همانطور كه اسلش قول داده بودSnakepit دوباره شروع به كار كرد.و اسلش تنها باقيمانده از ورشن قديمي گروه بود. حدود ۳۰۰ نوار از افرادي كه مي خواستند در گروه باشند دست اسلش رسيد واسلش ‚Matt Laug عضو گروهVenice  را به عنوان درامر و Johnny Griparic كه در SLASH's Blues Ballبا اسلش كار كرده بود به عنوان بيسيست انتخاب کرد.
گيتاريست ريتم گروه عضو سابق گروهDad's Porno Magazine و Alice Cooper به نامRyan Roxie بود.او بعد از تورماقبل البوم گروه را ترك كرد وKeri Kelli جای او را پر کرد و خوانندهRod Jacksonعضو سابقRagdoll  از ويرجينيا به انها ملحق شد.
البوم سرانجام در تاريخOctober 10, 2000بيرون امد به نام Ain't Life Grand . گروه شروع به برگزاري تور جديدي به همراه AC/DC در امريكا كرد كه نتايج خوبي براي گروه دربرداشت و بعد از ان به اروپا رفت اما در ميانه ي تور اسلش ذات الريه گرفت و بقيه ي تور را AC/DC به تنهايي ادامه داد. گروه براي استراحت به خانه برگشت.اعضا منتظر بودند تا اسلش حالش عادي شود و به گروه برگردد اما انها ديگر نمي توانستند صبر كنند و بدون اسلش شروع به كار كردند .و عكس العمل اسلش شبيه كاري بود كه راجر واترز انجام داد‚او اعلام كرد كه گروهي به نام Snakepit   وجود ندارد! 
و در نتيجه اعضا كه واقعا نمي توانستند بدونslash ادامه ي كار بدهند از هم جدا شدند و به گروه هاي ديگر پيوستند.اسلش اعلام كرد كه ديگر از تور رفتن و بالا و پايين پريدن خسته شده است.و ديگر حاضر نيست كه كارهاي تكراري انجام دهد. او تصميم گرفته كه خودش اهنگ بسازد و خودش البوم بزند.و ان هم در سبك هاي مختلف.اما جالب است بدانيد با تمام اين احوال اسلش دنبال درست كردن گروهي جديد همراهDuffوMatt  و حتي شايدIzzy است! و درست در همين تابستان اسلش به همراه مت و داف اهنگ هاي خوب خوب ميسازد و دنبال يك خواننده ي قابل مي گردد. هر چه كه او الان مي سازد واقعا بايد جالب باشد چون حاصل تجربه هاي بزرگي بوده‚ او دارد به اسلشي كه ما توقع داريم نزديك مي شود. 
. در جولاي سال 2002 گروه آخرين اجراي خود را انجام مي دهد و براي آلبوم بعدي آماده مي شود , ولي بعد از يك وقفه طولاني Slash اعلام مي كند كه گروه را منحل خواهد كرد , زيرا مي خواهد به تنهايي كار كند . 
بعد مدتي كه به تنهايي اجراي Solo  انجام مي دهد ,در سال 2003 گروه جديدي به نامVelvet Rovelver را تشكيل مي دهد و اولين آلبوم گروه را به نامSlitherبيرون مي دهد  .

Slashسال ها به هرويين معتاد بود تا اتفاقي در زندگي وي مي افتد و آن ازدواج با Renne Suraبود. 
آنها در 10 اكتبر سال 1992 با هم ازدواج مي كنند و در سال 1997 از هم جدامي شوند . وي سپس در سال 2000 با Perla Ferrer ازدواج مي كند و در سال 2002 اولين فرزندش و در سال 2004 دومين فرزندش هم به دنيامي آيد . 
خودش مي گويد يك چيز در  Slash هيچ وقت تغيير نمي كند : عشق او به موسيقي و به خانواده اش.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Uniónes


تماس با ما

Weblog Visits:
 

Today : 17
Yesterday : 0
Week : 60
Mounth : 694
Total : 127824
Subjects : 43
Unions : 88
Onlines : 1



 
 
 

Pichak go Up